Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour - Nieuws | Walfoot




Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour

Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour

De Britse kranten hebben zich op Steven Defour gestort. Volgens de Engelse pers staat het nu vast dat Javier Mascherano Liverpool verlaat en Defour zou op één staan om hem op te volgen.

Liverpool FC zou een bod van ruim vijftien miljoen euro op Steven Defour voorbereiden. De 22-jarige spelmaker van Standard zou bij de Reds Javier Mascherano moeten opvolgen. Roy Hodgson ziet in Defour de ideale box-to-box die meer aanvallende impulsen moet geven aan de ploeg.

Mascherano wil Liverpool verlaten en flirt openlijk met Inter en Barcelona. Liverpool vraagt veertig miljoen euro voor de Argentijn. Dat bedrag is te hoog voor Inter. Het stelde dan ook voor om Sulley Muntari als gedeeltelijke pasmunt te gebruiken. Onder Jose Mourinho was de Ghanees een vaste waarde, maar Rafael Benitez wil absoluut opnieuw over Mascherano beschikken.

Indien Liverpool Defour niet kan losweken bij Standard, dan heeft het al een heel lijstje van alternatieven klaar. Volgens Juventus heeft de club al geïnformeerd naar Christian Poulsen. Bij concurrent Aston Villa Stilyan Petrov weglokken wordt moeilijk. West Ham heeft al laten weten dat Scott Parker niet weg mag. Lucas Leiva vindt dat er geen nieuwe middenvelder moet worden gehaald: "Ik kan de job aan."
(AN)
 

Auteur: Yves Dekoning
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Aanverwante spelers
Reacties
02/08/2010 21:37
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Eh?



Een zware vorm van dyslexie, denk ik.
02/08/2010 14:50
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
hij gaad eelmal ni na een poelg in engelland want hij davo ni goe genoeg zijn veel prat ma naast een sippel paske of een ucky gool hij ni veel gedaan de laatse jaar AH JA JUITS GEBLEZZEER ZIJN JA DA KAN HIJ WEL HE VERTREK MA NAAR BUITELANT DAN ZIJN WE VAN UW VANAAF DIKE ZEVERAAR ME ZIJN MOND HIJ IS AL 10 JAAR BIJ REAL MADRID AAN SPEEL MAAR MET ZIJN VERTSTAAN ERGENS IN KOEKOE LOCOLOCO-LAND
ZO DA VIN IK MENSE DA NI MEE DAKOOR ZIJN KUN MIJ JALTIJ EEN PIRVEBERIGTJEN STUUR
MA NI OVERRIJFEN WAND IK BEN ZO GEN LASER HOOR
HEHEHEHE
Eh?
02/08/2010 13:16
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Als Standard hem laat gaan, wat eigenlijk normaal is voor zo'n bedrag, zie ik ze niet meedoen voor de titel.
Tenzij ze natuurlijk op korte termijn een fantastische vervanger vinden, maar dat lijkt weinig waarschijnlijk.
02/08/2010 12:55
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
hij gaad eelmal ni na een poelg in engelland want hij davo ni goe genoeg zijn veel prat ma naast een sippel paske of een ucky gool hij ni veel gedaan de laatse jaar AH JA JUITS GEBLEZZEER ZIJN JA DA KAN HIJ WEL HE VERTREK MA NAAR BUITELANT DAN ZIJN WE VAN UW VANAAF DIKE ZEVERAAR ME ZIJN MOND HIJ IS AL 10 JAAR BIJ REAL MADRID AAN SPEEL MAAR MET ZIJN VERTSTAAN ERGENS IN KOEKOE LOCOLOCO-LAND
ZO DA VIN IK MENSE DA NI MEE DAKOOR ZIJN KUN MIJ JALTIJ EEN PIRVEBERIGTJEN STUUR
MA NI OVERRIJFEN WAND IK BEN ZO GEN LASER HOOR
HEHEHEHE


10 voor spelling:o ik krijg er pijn van aan mijn ogen..
02/08/2010 12:20
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
hij gaad eelmal ni na een poelg in engelland want hij davo ni goe genoeg zijn veel prat ma naast een sippel paske of een ucky gool hij ni veel gedaan de laatse jaar AH JA JUITS GEBLEZZEER ZIJN JA DA KAN HIJ WEL HE VERTREK MA NAAR BUITELANT DAN ZIJN WE VAN UW VANAAF DIKE ZEVERAAR ME ZIJN MOND HIJ IS AL 10 JAAR BIJ REAL MADRID AAN SPEEL MAAR MET ZIJN VERTSTAAN ERGENS IN KOEKOE LOCOLOCO-LAND
ZO DA VIN IK MENSE DA NI MEE DAKOOR ZIJN KUN MIJ JALTIJ EEN PIRVEBERIGTJEN STUUR
MA NI OVERRIJFEN WAND IK BEN ZO GEN LASER HOOR
HEHEHEHE
01/08/2010 17:29
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
wie gelooft nog in die sprookjes , ieder jaar zogenaamde interresse en als het erop aan komt nada eour je blijft een overroepen speler
01/08/2010 13:42
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
pff wrm wilt benitez nu lucas ni terug :-( das echt een dikke 0!! dus als masch vertrekt moet er iemand komen, muntari wa ik een sublieme voetballer vind en dan defour of parker, die andere 2 lyken my te zwak voe lfc
01/08/2010 10:14
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
weeral iemand die 15 miljoen biedt! Fantastisch!
01/08/2010 10:01
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Go and make us proud ... ;)
31/07/2010 21:52
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
dat is idd heel raar ja. maar eerlijk gezegd denk ik dat LD hoopt om weer een kampioenenploeg te maken voor weinig geld zoals 3 jaar geleden. Echter is die ploeg voor dat geld een combinatie van goede scouting en vooral veel geluk. de kern van standard is momenteel goed, maar zonder een verdediger en aanvaller van niveau zie ik ze weer net naast de PO1 grijpen. Laat staan als ze defour laten vertrekken. Trouwens, eigenlijk maakt het niets uit wat standard krijgt voor defour, Zolang dat geld (of toch een groot deel) niet terug wordt geinvesteerd in nieuwe spelers. dat exploitatietekort en dat jeugdcentrum zouden toch al lang moeten afbetaald zijn ondertussen? of ben ik fout?
Zelfs ik als eeuwige optimist zag gisteren gewoon de verderzetting van afgelopen seizoen, en het maakt me idd ook moedeloos.
Schreeuwen helpt echter niet, LD heeft een schare getrouwen rond zich verzameld en is dus praktisch untouchable. Noem me naïef maar ik geloof ook niet dat hij doelbewust de club zou misbruiken om zichzelf te verrijken. Het zou wel een erg lange-termijnproject zijn om al zijn investeringen terug te winnen.
Ik pretendeer ook niet te weten waar al het geld naar toe is, maar het exploitatietekort is jaarlijks €3 miljoen (dit zal niet veranderen tenzij er in de kosten wordt gesnoeid of extra inkomsten worden gegenereerd) en het jeugdcentrum kost €7 miljoen per jaar, waar de komende twee jaren de Nationale Loterij een deel van voor zijn rekening neemt. Dit is helaas ook weer van korte duur, want op een sponsorcontract van 2 jaar kan je geen lange-termijnvisie bouwen.
31/07/2010 21:10
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Heeft iemand extra nieuws over Mbokani? Want uiteindelijk heeft liverpool zich blijkbaar gemoeid en zouden die 12 miljoen eruo hebben geboden.


12miljoen voor mbokani? Sorry dan zijn ze in liverpool goe zot zene, das den dieu nie waard zene, als defour voor 15miljoen weggeraakt is ofwel defour te goeiekoop weg ofwel mbokani te duur ,
31/07/2010 21:02
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Heeft iemand extra nieuws over Mbokani? Want uiteindelijk heeft liverpool zich blijkbaar gemoeid en zouden die 12 miljoen eruo hebben geboden.
31/07/2010 19:39
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
hoeveel hebben ze voor jovanovic gegeve ?
31/07/2010 18:07
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ach ... hij is nog niet weg hé?


Defour bedoel je?????
In zijn plaats vertrok ik met smijtende deuren!bij een uitzuiger moet deze jongen niet blijven!ik blijf ook niet met alleen bagger en kleuters rond mij op't plein!ze hadden VERSTERKING beloofd!
31/07/2010 18:04
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
De goede instelling. En zo moet ge maar denken makker ;-)).


idd Bole'
31/07/2010 18:02
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour


nee..dit zegt ook voldoende over belgisc voetbal algemeen...deze club word in welk land ook altijd versterkt met kwaliteit(ervaring)goed dat bvb Lazio zich wel ambitieus versterkt! dat verzacht iets..
Ach ... hij is nog niet weg hé?
31/07/2010 18:02
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Waarom wel: - er komt dan meer geld binnen en je moet zowiezo al een nieuw elftal maken

Waarom niet: Omdat hij voor een groot deel het hele middeveld en misschien zelfs het hele elftal draaiende houd ;).
31/07/2010 17:59
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
En uiteindelijk is er maar één iemand den dupe ... Idd ja ... de supporter!

Ik mag dan als RSCA-supporter eigenlijk nog niet klagen. Maar voor Standard heeft het 25 jaar geduurd om nog eens succes te hebben. Dan 3 goede jaren (vorig jaar was het europees toch goed) en nu laten ze de ploeg zo leeglopen??? Pijnlijk.


nee..dit zegt ook voldoende over belgisc voetbal algemeen...deze club word in welk land ook altijd versterkt met kwaliteit(ervaring)goed dat bvb Lazio zich wel ambitieus versterkt! dat verzacht iets..
31/07/2010 17:49
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour



Had het al min of meer in men laatste post gezet wat dat wanbeleid betrefte..
En uiteindelijk is er maar één iemand den dupe ... Idd ja ... de supporter!

Ik mag dan als RSCA-supporter eigenlijk nog niet klagen. Maar voor Standard heeft het 25 jaar geduurd om nog eens succes te hebben. Dan 3 goede jaren (vorig jaar was het europees toch goed) en nu laten ze de ploeg zo leeglopen??? Pijnlijk.
31/07/2010 17:38
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
speler verkopen, terug kopen van diezelfde club voor een fractie van het oorspronkelijke bedrag en daarna terug verkopen met een boel winst...

ik heb nooit anders geweten bij Standard dan dat het bestuur profiteert van de club (en zijn supporters) maar nu word het inderdaad wel erg extreem...


Een Italiaan die een zieke patient redden..en uitbuit als hoerentent!..idd alleen in Belgie! bvb Twente verliest 4 kanjers! heeft een zekere janko(7miljoen)Chadlli(1mil)..Rosales(4miljoen)..mss nog?? meer dan 15miljoen ofzo?? met een 5ton meer budjet maar enkele duizend abbo's minder zonder transfers zoals Fellaini of het vele CL'geld!..voor maar een voorbeeld te geven..de volgende gaat rsca zijn die zen toppers zal verliezen volgend jaar...en nee ik heb er geen fun in!
31/07/2010 17:31
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ik hou het toch rustig?

Ik ben hier niet persé aan 't genieten hoor. Hoe spannender de competitie, hoe beter (zolang wij maar winnen op 't einde hé ;-)).

Maar ik lees het hier nog ... Wat een wanbeleid ... En de reden dat Standard zoveel geld vraagt en krijgt, heeft volgens mij ook héél veel met de juiste connecties te maken. Ik ben daar zeker van.

Want, zeg nu zelf ... Iedereen spreekt hier maar dat ze zoveel bewezen hebben? En sorry, maar ik kan alleen maar lachen met uw stelling dat het geld van jullie middenveld een kern van RSCA zou kunnen vormen. Defour is ééntje. En de rest? Toch niet Witsel hé?
Middenveld van RSCA is ook héél veel geld waard, alleen dat we d'er zo niet te koop mee lopen. Wacht maar tot wij eventueel de CL halen ... Welk middenveld is volgens jou meer waard? Defour-Witsel-De Mul-Carcela of Biglia-Kouyaté-Boussoufa-Legear?
Ach, ik ga hier weer een discussie starten hé? Maar ik denk dat er véél meer waarde is in het paarswitte middenveld, dan in dat van Standard. Maar nogmaals ... jullie connecties zorgen voor de zotte bedragen waar jullie als ploeg niks van zien! Waar is al dat geld? Met dat geld moet je toch een topper kunnen strikken, niet?



Had het al min of meer in men laatste post gezet wat dat wanbeleid betrefte..
31/07/2010 17:29
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Dat is het verschil tussen een topclub en een club zonder visie.

RSCA doet elk jaar mee voor de prijzen. Ze zijn het daar gewoon dat spelers komen en gaan en uiteindelijk draaien wij ALTIJD mee in de top.

Standard kan daar duidelijk niet mee om. Twee goede jaren, vorig jaar al een pak minder en wat met dit jaar? Standard heeft een bestuur zonder visie. Die willen geen topploeg worden, die willen centen zien en op die manier in de media komen.


Zakkenvullerij..wanbeleiden..kent gij iets anders dan in Belgie Meut? ik geef die zeiker nog een kans! want hij zal het zelf wel gezien hebben wat er schilt,anders was hem weer zat ? of trekt hem zich gewoon niks aan van 24.000abbo's en tickets..
31/07/2010 17:25
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
als dat waar is dan is dit gewoon niet te weigeren ..
31/07/2010 17:23
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Kampioen worden en de hele ploeg valt uit elkaar dankzij de eurotekens die voor hun ogen beginnen te draaien, tenzij je een bestuur hebt dat het transfergeld terug investeerd in de ploeg...


Idd Gorocos! zen al content dat jullie waardige gasten beginnen te kopen zoals die Uruguaan enzo..jullie verdiende ook beter!
31/07/2010 17:23
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Dat is het verschil tussen een topclub en een club zonder visie.

RSCA doet elk jaar mee voor de prijzen. Ze zijn het daar gewoon dat spelers komen en gaan en uiteindelijk draaien wij ALTIJD mee in de top.

Standard kan daar duidelijk niet mee om. Twee goede jaren, vorig jaar al een pak minder en wat met dit jaar? Standard heeft een bestuur zonder visie. Die willen geen topploeg worden, die willen centen zien en op die manier in de media komen.
31/07/2010 17:22
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Apropo; dat beleid bij standard begint wel heel verdacht te worden. Constant koopjes doen (die wel eens meevallen, daar nt van) hoewel er naar belgische normen massa's geld binnenstroomt - Fellaini, Cl, Mbokani. Er zijn er daaar fameus rijk aan het worden ten koste vd club.
speler verkopen, terug kopen van diezelfde club voor een fractie van het oorspronkelijke bedrag en daarna terug verkopen met een boel winst...

ik heb nooit anders geweten bij Standard dan dat het bestuur profiteert van de club (en zijn supporters) maar nu word het inderdaad wel erg extreem...
31/07/2010 17:20
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour



Die drie op het middenveld kun je een rsca-kern van maken qua financieel! de rest heb je gelijk veel bagger! maar je lijkt mij te genieten..geen nood jong! Standard een voorzitter met zoveel gekregen geld die niets uitgeeft zegt genoeg over de rest van het Belgisch voetbal...dus niemand zou best van den toren hier blazen..topclub heeft topspelers! en dat zijn er mss op één hand te tellen hier..hou het rustig!
Ik hou het toch rustig?

Ik ben hier niet persé aan 't genieten hoor. Hoe spannender de competitie, hoe beter (zolang wij maar winnen op 't einde hé ;-)).

Maar ik lees het hier nog ... Wat een wanbeleid ... En de reden dat Standard zoveel geld vraagt en krijgt, heeft volgens mij ook héél veel met de juiste connecties te maken. Ik ben daar zeker van.

Want, zeg nu zelf ... Iedereen spreekt hier maar dat ze zoveel bewezen hebben? En sorry, maar ik kan alleen maar lachen met uw stelling dat het geld van jullie middenveld een kern van RSCA zou kunnen vormen. Defour is ééntje. En de rest? Toch niet Witsel hé?
Middenveld van RSCA is ook héél veel geld waard, alleen dat we d'er zo niet te koop mee lopen. Wacht maar tot wij eventueel de CL halen ... Welk middenveld is volgens jou meer waard? Defour-Witsel-De Mul-Carcela of Biglia-Kouyaté-Boussoufa-Legear?
Ach, ik ga hier weer een discussie starten hé? Maar ik denk dat er véél meer waarde is in het paarswitte middenveld, dan in dat van Standard. Maar nogmaals ... jullie connecties zorgen voor de zotte bedragen waar jullie als ploeg niks van zien! Waar is al dat geld? Met dat geld moet je toch een topper kunnen strikken, niet?
31/07/2010 17:19
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Amai? Da's een stevige reactie ;-)

Nu kan ik je echt wel begrijpen. Maar waar zijn ze toch mee bezig bij Standard? Dat is toch niet te snappen? Eigenlijk zouden ze het niet kunnen maken tegenover de sups om ook Defour te laten gaan hé? Ik snap dat bestuur niet ... Ik heb het hier nog ergens gelezen. Standard had twee jaar geleden een enorm talentvolle groep, met een portie geluk dat ze gespaard bleven van blessures. Een zeer goede basis, maar de totaalkern is grandioos te klein om over een topploeg te spreken. Sorry, ik wil hier niks afgeven, maar da's een feit.

Goh, eigenlijk geloof ik toch niet dat Standard hem laat gaan ... Dan ontploft het daar wel, denk ik.
Kampioen worden en de hele ploeg valt uit elkaar dankzij de eurotekens die voor hun ogen beginnen te draaien, tenzij je een bestuur hebt dat het transfergeld terug investeerd in de ploeg...
31/07/2010 17:08
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Kalm... Een sigaar, een Jameson on the rocks en een vleugje smooth jazz en je bent er zo weer bovenop ;-)

Hhaa ! Zalige reactie ;)
Eentje om in te lijsten ;)
31/07/2010 17:08
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Apropo; dat beleid bij standard begint wel heel verdacht te worden. Constant koopjes doen (die wel eens meevallen, daar nt van) hoewel er naar belgische normen massa's geld binnenstroomt - Fellaini, Cl, Mbokani. Er zijn er daaar fameus rijk aan het worden ten koste vd club.
31/07/2010 17:06
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
vorige week was het nog man.u ...
31/07/2010 17:05
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Met het geld van Mascherano moet Liverpool in staat zijn Defour én een deftige linksback (liefst engels) te kopen. Dan gaan ze er volgens mij op vooruit. Dan nog Babel en Lucas verkopen en met dat geld een stand-in voor Torres.
31/07/2010 17:02
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Nu is er een bericht verschenen dat Liverpool Engelse spelers zoekt om aan de voorwaarden van PL te voldoen. Ze hebben echter geld tekort om ze een deftig contract te geven (Young). Maar ze hebben wel 15 miljoen voor Dufour, allemaal maar raar als je het mij vraagt.
Het zit em in prioriteiten. Je moet kiezen op welke posities je een goedkope homegrown player kan vastkrijgen en waar niet en waar je wil/moet investeren in een buitenlandse topper. Liverpool heeft geen budget om nu 2-3 toppers te kopen en zeker geen ruimte voor veel meer buitenlanders ...
31/07/2010 16:53
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Amai? Da's een stevige reactie ;-)

Nu kan ik je echt wel begrijpen. Maar waar zijn ze toch mee bezig bij Standard? Dat is toch niet te snappen? Eigenlijk zouden ze het niet kunnen maken tegenover de sups om ook Defour te laten gaan hé? Ik snap dat bestuur niet ... Ik heb het hier nog ergens gelezen. Standard had twee jaar geleden een enorm talentvolle groep, met een portie geluk dat ze gespaard bleven van blessures. Een zeer goede basis, maar de totaalkern is grandioos te klein om over een topploeg te spreken. Sorry, ik wil hier niks afgeven, maar da's een feit.

Goh, eigenlijk geloof ik toch niet dat Standard hem laat gaan ... Dan ontploft het daar wel, denk ik.



Die drie op het middenveld kun je een rsca-kern van maken qua financieel! de rest heb je gelijk veel bagger! maar je lijkt mij te genieten..geen nood jong! Standard een voorzitter met zoveel gekregen geld die niets uitgeeft zegt genoeg over de rest van het Belgisch voetbal...dus niemand zou best van den toren hier blazen..topclub heeft topspelers! en dat zijn er mss op één hand te tellen hier..hou het rustig!
31/07/2010 16:49
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour


Idd Standard tot in de kist!
En D'onofrio is een passant!
De goede instelling. En zo moet ge maar denken makker ;-)).
31/07/2010 16:47
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Verkopen en het grootste gedeelte van het geld in de jeugdacademie en scouting steken !

Zulke bedragen kunnen of zouden niet geweigerd mogen worden, voetbalt blijft een rare sport voort zelfde geld blesseert hij zich binnenkort zwaar en dan ist wir een heel ander verhaal !
31/07/2010 16:47
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
wie als belgische ploeg 15 milj kan krijgen moet zeker toehappen, hoe groot de leegte ook is erna....maar we komen er wel uit hoor, polak halen is een mogelijkheid...rouches forever


Idd Standard tot in de kist!
En D'onofrio is een passant!
31/07/2010 16:41
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Amai? Da's een stevige reactie ;-)

Nu kan ik je echt wel begrijpen. Maar waar zijn ze toch mee bezig bij Standard? Dat is toch niet te snappen? Eigenlijk zouden ze het niet kunnen maken tegenover de sups om ook Defour te laten gaan hé? Ik snap dat bestuur niet ... Ik heb het hier nog ergens gelezen. Standard had twee jaar geleden een enorm talentvolle groep, met een portie geluk dat ze gespaard bleven van blessures. Een zeer goede basis, maar de totaalkern is grandioos te klein om over een topploeg te spreken. Sorry, ik wil hier niks afgeven, maar da's een feit.

Goh, eigenlijk geloof ik toch niet dat Standard hem laat gaan ... Dan ontploft het daar wel, denk ik.


Hadden ze niet gezegd dat ze hem (Defour) niets in de weg gingen leggen als er een mooie ploeg zich ging melden voor hem en het gevraagde bedrag op tafel ging leggen???Of ben ik verkeerd???
31/07/2010 16:36
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
wie als belgische ploeg 15 milj kan krijgen moet zeker toehappen, hoe groot de leegte ook is erna....maar we komen er wel uit hoor, polak halen is een mogelijkheid...rouches forever
31/07/2010 16:35
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
sevilla heeft ook belangstelling in Defour omdat de andere piste die ze volgen vast zit
31/07/2010 16:26
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Hopelijk vertrekt hij!
Bij een club waar ECHTE versterking is beloofd en geen afval! moet je niet blijven..ik zou ook niet blijven!integendeel..zou men gedacht njog eens zeggen over die POOIER! die mijn club gebruikt als hoerenkot! SMEERLAP!!!!!
Kalm... Een sigaar, een Jameson on the rocks en een vleugje smooth jazz en je bent er zo weer bovenop ;-)
31/07/2010 16:22
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Hopelijk vertrekt hij!
Bij een club waar ECHTE versterking is beloofd en geen afval! moet je niet blijven..ik zou ook niet blijven!integendeel..zou men gedacht njog eens zeggen over die POOIER! die mijn club gebruikt als hoerenkot! SMEERLAP!!!!!
Amai? Da's een stevige reactie ;-)

Nu kan ik je echt wel begrijpen. Maar waar zijn ze toch mee bezig bij Standard? Dat is toch niet te snappen? Eigenlijk zouden ze het niet kunnen maken tegenover de sups om ook Defour te laten gaan hé? Ik snap dat bestuur niet ... Ik heb het hier nog ergens gelezen. Standard had twee jaar geleden een enorm talentvolle groep, met een portie geluk dat ze gespaard bleven van blessures. Een zeer goede basis, maar de totaalkern is grandioos te klein om over een topploeg te spreken. Sorry, ik wil hier niks afgeven, maar da's een feit.

Goh, eigenlijk geloof ik toch niet dat Standard hem laat gaan ... Dan ontploft het daar wel, denk ik.
31/07/2010 16:20
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
HAHAHA
31/07/2010 16:20
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Hopelijk vertrekt hij!
Bij een club waar ECHTE versterking is beloofd en geen afval! moet je niet blijven..ik zou ook niet blijven!integendeel..zou men gedacht njog eens zeggen over die POOIER! die mijn club gebruikt als hoerenkot! SMEERLAP!!!!!


Ik begrijp heel goed je frustratie makker,kop op jongen ;-)
31/07/2010 16:09
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Hopelijk vertrekt hij!
Bij een club waar ECHTE versterking is beloofd en geen afval! moet je niet blijven..ik zou ook niet blijven!integendeel..zou men gedacht njog eens zeggen over die POOIER! die mijn club gebruikt als hoerenkot! SMEERLAP!!!!!
31/07/2010 16:07
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Een mooi bedrag. Defour is een a-b-s-o-l-u-t-e klasbak, in se zelfs ongeveer 20 miljoen euro waard, maar als je hem nu niet laat gaan, zal je (waarschijnlijk) met een ongemotiveerde speler zitten. Wetende dat je voor een mooi bedrag naast Gerrard i.p.v. Daerden kan spelen en die kans wordt je ontnomen, tja wat moet je dan gaan denken?
31/07/2010 16:01
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
ze gaan er nooit meer voor kunnen krijgen.
31/07/2010 15:51
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ja hallo ... Waar denk je dat dat geld naartoe gaat? Wees eens eerlijk ... Ja, ik ga hier weer bakken kritiek op mijnen kop krijgen en dat moet dan maar, maar waar zit al het geld???
Je krijgt geen kritiek want je hebt gelijk
31/07/2010 15:51
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
lijkt me een super bod. niet twijfelen, laat monkey gaan.
31/07/2010 15:47
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Nu is er een bericht verschenen dat Liverpool Engelse spelers zoekt om aan de voorwaarden van PL te voldoen. Ze hebben echter geld tekort om ze een deftig contract te geven (Young). Maar ze hebben wel 15 miljoen voor Dufour, allemaal maar raar als je het mij vraagt.
Man U contra Liverpool, transferprijs, media. ;-)
31/07/2010 15:43
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
persoonlijk zou ik hem laten vertrekken,maar de vraag is wel hij zelf weg??
Vorig jaar zoveel intresse van Man U zelf toen hij niet speelde,en toch tekent hij bij??
31/07/2010 15:19
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ik zou nee zeggen, maar we weten allemaal dat Defour niet vies is om met de wet van 78 te dreigen als hij zijn goestingske ni krijgt... Ik denk nl. dat Standard een zeer moeilijke periode tegemoet gaat als ze hem laten gaan, na al hetgeen er al vertrokken is...
dan liggen ze daar op hun gat.
31/07/2010 15:15
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
http://www.sport.be/nl/video/player/index.html?videokey=f09b94f6241b7f8780914f36b2d4bde7

Als deze link goed is, dan heb je een staaltje van onkunde. Ik schreef het nog maar net of ik krijg het bewijs. Op de website sport.be een interview met d'Onofrio. Hij zegt gewoon dat de supporters de belangrijkste factor zijn. Dat zij Standard naar de overwinning kunnen schreeuwen met hun steun??? WTF !!!!

Akkoord, een sfeer om jaloers op te zijn, maar ik denk toch dat je eerst een ploeg van uw spelers moet maken en dan zal je de steun van uw supporters zeker en vast krijgen! Man man man ... Wat als de resultaten slecht blijven, gaat d'Onofrio ontslagen worden? Never ...
31/07/2010 15:11
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Nu is er een bericht verschenen dat Liverpool Engelse spelers zoekt om aan de voorwaarden van PL te voldoen. Ze hebben echter geld tekort om ze een deftig contract te geven (Young). Maar ze hebben wel 15 miljoen voor Dufour, allemaal maar raar als je het mij vraagt.
31/07/2010 15:05
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
maar waar zit al het geld???



Goei vraag ;-)
31/07/2010 14:52
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour


Jah ma ik vind et maar raar :) standard krijgt ong door verkoop van fellaini, de CL van vorig jaar nu wss Mbokani ong 45 miljoen in kas en toch kope ze nog alles gratis :s koop damn een goede verdediger met ervaring en ga ne tchité of mpenza halen. en een verdedigende middevelder want diene Pamic ofzoiet die bakt er niks van zelf op training heb ik gezien.
Ja hallo ... Waar denk je dat dat geld naartoe gaat? Wees eens eerlijk ... Ja, ik ga hier weer bakken kritiek op mijnen kop krijgen en dat moet dan maar, maar waar zit al het geld???
31/07/2010 14:50
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Tja?

Meer gaan ze d'er NOOIT voor krijgen. Een mooi bedrag. En eigenlijk kunnen ze niet anders dan toehappen, want de motivatie zal ver te zoeken zijn van 't jaar ... Wat heeft Standard nu voor uitzicht op dit seizoen? OK, de titel en daar zullen ze wel in meespelen, maar een compleet nieuwe ploeg ... Gisteren al gezien ... Het hangt met haken en ogen aan mekaar. Nog niet veel gezegd, maar een trainer is daar ook een belangrijke schakel en d'Onofrio trekt op geen kloten. Enkel omdat hij familie is van, staat hij daar. Preud'homme was een klasbak en tja ... Bolöni was dat ook. Die konden iets van deze ploeg maken, maar deze trainer? Nope ... en het gaat er echt niet op beteren. Dan kunnen ze beter een volledig overgangsjaar maken en een opvolger voor Defour klaarstomen ...
31/07/2010 14:44
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour


Jah ma ik vind et maar raar :) standard krijgt ong door verkoop van fellaini, de CL van vorig jaar nu wss Mbokani ong 45 miljoen in kas en toch kope ze nog alles gratis :s koop damn een goede verdediger met ervaring en ga ne tchité of mpenza halen. en een verdedigende middevelder want diene Pamic ofzoiet die bakt er niks van zelf op training heb ik gezien.
dat is idd heel raar ja. maar eerlijk gezegd denk ik dat LD hoopt om weer een kampioenenploeg te maken voor weinig geld zoals 3 jaar geleden. Echter is die ploeg voor dat geld een combinatie van goede scouting en vooral veel geluk. de kern van standard is momenteel goed, maar zonder een verdediger en aanvaller van niveau zie ik ze weer net naast de PO1 grijpen. Laat staan als ze defour laten vertrekken. Trouwens, eigenlijk maakt het niets uit wat standard krijgt voor defour, Zolang dat geld (of toch een groot deel) niet terug wordt geinvesteerd in nieuwe spelers. dat exploitatietekort en dat jeugdcentrum zouden toch al lang moeten afbetaald zijn ondertussen? of ben ik fout?
31/07/2010 14:41
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour


Jah ma ik vind et maar raar :) standard krijgt ong door verkoop van fellaini, de CL van vorig jaar nu wss Mbokani ong 45 miljoen in kas en toch kope ze nog alles gratis :s koop damn een goede verdediger met ervaring en ga ne tchité of mpenza halen. en een verdedigende middevelder want diene Pamic ofzoiet die bakt er niks van zelf op training heb ik gezien.


Over die Pamic ga ik mij niet uitspreken maar voor de rest heb je wel 100% gelijk...
31/07/2010 14:40
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
ondanks de mooie som zou ik hem ook niet laten gaan. Zonder defour op het middenveld gaan ze het zeer moeilijk krijgen. Mbokani verkopen, met dat geld een spits en een verdediger kopen en standard is terug goed bezig.

ze hebben pieroni gehaald he.
31/07/2010 14:39
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
wat me opvalt is dat er enorm veel te doen over defour van interesse, maar niemand van standard zegt iets of hij dan wel te koop is of niet.
31/07/2010 14:38
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Moest hij vertrekken dan zal dit toch een grote aderlating zen voor Standard.Blijft toch de grote patron op het middenveld,met of zonder Defour is toch een enorm verschil.
31/07/2010 14:36
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
ondanks de mooie som zou ik hem ook niet laten gaan. Zonder defour op het middenveld gaan ze het zeer moeilijk krijgen. Mbokani verkopen, met dat geld een spits en een verdediger kopen en standard is terug goed bezig.


Jah ma ik vind et maar raar :) standard krijgt ong door verkoop van fellaini, de CL van vorig jaar nu wss Mbokani ong 45 miljoen in kas en toch kope ze nog alles gratis :s koop damn een goede verdediger met ervaring en ga ne tchité of mpenza halen. en een verdedigende middevelder want diene Pamic ofzoiet die bakt er niks van zelf op training heb ik gezien.
31/07/2010 14:33
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
liverpool zou de voorkeur geven aan banega als deze ni losgeweekt kan worden zouden ze voor defour gaan.
31/07/2010 14:32
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ben benieuwd hoelang dat hij nog op Standard gaat rondlopen,15 miljoen is toch een mooi bedrag vind ik.
31/07/2010 14:30
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Zelfs nadat ze hem gisteren bezig gezien hebben ?

Straf, aangezien Damien zelfs zei dat hij gene zak was gisteren.
Bwah, ik denk niet dat ze Defour gisteren voor het eerst aan het werk hebben gezien... En bovendien, hoe slecht hij ook moge geweest zijn, hij heeft uiteindelijk toch maar weer het punt gered voor Standard.
31/07/2010 14:29
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
ondanks de mooie som zou ik hem ook niet laten gaan. Zonder defour op het middenveld gaan ze het zeer moeilijk krijgen. Mbokani verkopen, met dat geld een spits en een verdediger kopen en standard is terug goed bezig.
31/07/2010 14:28
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Box-to-box.. Rillingen krijg ik van die term.
31/07/2010 14:28
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Zelfs nadat ze hem gisteren bezig gezien hebben ?

Straf, aangezien Damien zelfs zei dat hij gene zak was gisteren.
31/07/2010 14:26
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Als ik standard zou zijn dan zou ik hem diect verkopen ,denk niet dat er meer voor kan krijgen.
31/07/2010 14:25
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Ik zou nee zeggen, maar we weten allemaal dat Defour niet vies is om met de wet van 78 te dreigen als hij zijn goestingske ni krijgt... Ik denk nl. dat Standard een zeer moeilijke periode tegemoet gaat als ze hem laten gaan, na al hetgeen er al vertrokken is...
31/07/2010 14:24
Liverpool heeft vijftien miljoen over voor Defour
Zal het niveau zeker aankunnen, wel spijtig dat er weer een smaakmaker vertrekt in belgie!!
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.
10/09/2010
20:30 Sint-Truiden - Anderlecht -
11/09/2010
20:00 Lierse SK - AA Gent -
20:00 Kortrijk - KV Mechelen -
20:00 Zulte Waregem - Eupen -
20:00 Germinal Beerschot - Charleroi -
20:00 Standard - Cercle Brugge -
12/09/2010
18:00 Club Brugge - Racing Genk -
20:30 Lokeren - Westerlo -
1 Racing Genk 5 15
2 KV Mechelen 5 13
3 AA Gent 5 12
4 Anderlecht 5 11
5 Kortrijk 5 10
6 Standard 5 8
7 Sint-Truiden 5 7
8 Club Brugge 5 6
9 Cercle Brugge 5 6
10 Zulte Waregem 5 6
11 Charleroi 5 5
12 Westerlo 5 5
13 Lokeren 5 3
14 Germinal Beerschot 5 2
15 Eupen 5 0
16 Lierse SK 5 0


In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.